مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

شهادت مجاهدان بذری است که به تکثیر آنها می‌انجامد 

سردار «اسلامی» با بیان اینکه اگر شهید نشویم می‌میریم، گفت: دشمن تصور می‌کرد با شهادت سید حسن نصرالله حزب‌الله پایان می‌یابد در حالی که شهادت مجاهدان بذری است که به تکثیر آنها می‌انجامد و شهادت نصرالله اسم رمز تکثیر مقاومت خواهد شد.
کد خبر: ۶۹۵۶۳۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲ - 02October 2024

شهادت مجاهدان بذری است که به تکثیر آنها می‌انجامد  سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، ضمن تبریک به مناسبت عملیات وعده صادق ۲ در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس ضمن تشریح اوضاع منطقه اظهار داشت: هر شهید چراغ راهی است تا هزاران نفر از او الگو گیرند و راه او را ادامه دهند.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه معادلات منطقه را جوانان محور مقاومت رقم خواهند زد، تصریح کرد: رژیم صهیونیستی در یک باتلاق دست و پا می‌زند و تصور می‌کند با شهادت سید حسن نصرالله توان رزم حزب الله و قدرت ایران اسلامی فروکش کرده، در حالی عملیات وعده صادق ۲ که ده‌ها کشور غربی و عربی درصدد مقابله با آن و رصد و نابودی موشک‌های ایرانی بودند، سیلی و هشدار بزرگی به رژیم صهیونیستی و حامیان او بود که اگر از خط قرمز‌ها عبور کنند به شدت تنبیه خواهند شد.

سردار اسلامی با اشاره به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم بی گناه، گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی در برابر هر فردی که به شهادت می‌رساند باید منتظر ظهور صد‌ها نفر همچون سید حسن نصرالله باشد و به مدد الهی خون مطهر شهدا دامن‌گیر این رژیم شیطانی خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با بیان اینکه در فلسفه مقاومت خون بر شمشیر پیروز خواهد شد، خاطرنشان کرد: به فضل خدا نام شهدای مقاومت جاویدان خواهد شد و نام رژیم جنایتکار صهیونیستی از صفحه روزگار محو خواهد شد و این پیش بینی قرآن کریم درباره ظالمان تاریخ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها